30 Aralık 2010 Perşembe

Farkınd- ALIK

     İnsanın çok ışıklı ortamda baktığında üç beş gölgesi olur ya öle bir dönüm noktasındayım şimdilerde.  Acaba hangisi doğru gölge , gerçek hangisinde ,gizli ve karanlık olma sanatı sadece gölgelerde mi saklı? Çözdüğüm gerçekler büyüdü içimde.... ve son  noktası olmayan bir arayışa adanmış olsam da benim de klasik nimetlere bir özentim ve hakkım olduğunu düşünüyorum.  Sıradan biri bunları hak ediyorken benden esirgenmesi çok saçma.  Doyumsuzluk  tavan yaptı bu aralar.  Acayip de kibir yükseldi. İmkanım olsa bozdurup japon yeni alsam.  Fakat şöyle bir sorun var ki sıradan nimetler ulaşımı ve erişimi öldürüyor mu yoksa?  Ödülün eninde sonunda verileceğini bilerek huzur bulsam da yalnızlık ve farkındalık acayip biçimde boğazıma yapışmış durumda. Yalnızlık süper öğretmenmiş.  Şimdi  Tibetli rahipleri anlıyorum. Kusursuz  duygu cinayetleri çağında yaşarken ağzıma bir tat gelir ki her şeyi anlamamı sağlar. O tat, sevmenin  ve sevilmenin tadıdır.  Birkaç kez  tattıkdan sonra  başarısız bir komedi filmi gibi olur beyninde. İlk izlediğinde gülebilirsin. Sonra gülümsetir.  En sonunda oha ne aptalca dersin ve izlemezsin.  Sonunda aldığın hep aynının tadıdır ve uçar gidersin bu küçük hislerin diyarından.  İlk aşk hissini bir yerde düşürdüm bulamıyorum.  Acaba kuantum fiziğinin içine mi düştü yoksa endokrin sistemini bana öğreten biyoloji hocam mı çaldı? Aşk sadece hormondur. Domatese koysunlar bari de yedikçe hatırlayalım. Büyüme hormonu çok şekilsiz yapıyor mereti. Ondan iyidir.  Geçenlerde domatesin birinde  ‘’İncredible Hulk’’  potansiyeli gördüm . İyi ki kinetiğe çevirmedi. Neyse, eğer bir gün oyun sonu canavarını bulup yenersem ve dünyayı kurtarırsam bunu yurdun etrafında vatani görevini yapan tüm askerlere armağan edeceğim trt efem aracılığıyla. Oradan dinlersiniz büyük sırrı.  Şimdi diyeceksiniz bu farkındalık  , his yok oluşu falan sadece karşı cinsle olan ilişkiler için mi geçerli. Hayır. Uykuda olan tüm insanlar için geçerli . Ama temel varoluş amacı gen aktarımı olduğu için karşı cins kısmı ağır basıyor. '' Hissetme, Just do it. İnitiating Genetic Material Transplantation. Kill John Connor'' falan demeye başlayacağım yakında. Mete Kaptan diye bir dostum var.  Okusa severdi bu yazıyı.  Sadece Okur-yazar değildir, okur-severdir aynı zamanda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder